חיפוש
Close this search box.

דבר המערכת

פעמים רבות עולה נושא שיתופי פעולה בין ארגוני המגזר השלישי בענייני הקהילה, כהצעה לייעול עבודתם. לרוב, ההצהרות נשארות על הנייר. הפעם בחרנו ליצור שיתוף פעולה על נייר של ממש ולהוציא את מגזין קו האופק במשותף. אנו, באגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה ובוועד למלחמה באיידס, רואים עצמנו כשני גופים שאינם מהססים לומר את הדברים בישירות, גם אם לא קל לעסוק ולדון בהם, מתוך מטרה משותפת להוביל לשינוי אמיתי ומיטבי בקליטת בני הקהילה בישראל.

בבואנו להגיש לכם הקוראים את המגזין, עומד לנגד עינינו הרצון לידע אתכם בזכויותיכם, לצד החובות המוטלות עליכם, בנושא חשוב ומהותי לכל תחום בחיינו – הבריאות. לבריאותינו השלכה ישירה על כל תחומי החיים ופגיעה בה עשויה להוביל לתוצאות חמורות על איכות חיינו, מאחר ולכושר הבריאות שלנו השפעה ישירה על נושאים כמו דיור, תזונה וחינוך, התלויים בכושר הפרנסה שלנו את עצמנו ואת משפחותינו.

כמו כן, אנו נכונים לומר לכם באומץ ש- HIV הוא אכן בעיה של הקהילה, אך עם תשומת לב למעשינו ותוך יצירת מודעות ושיח בנושא, ניתן לצמצם את מימדי ההדבקות. נתונים עדכניים כבר מראים שיפור מסוים, אבל בנוגע לאיידס, כמו בבריאות בכלל, לא ניתן להניח לנושא בשום שלב.

תבלו ותשמרו על עצמכם!

קבצים מצורפים

עמוד 2

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system