חיפוש
Close this search box.

קסהון וונדה מונה לתפקיד יועץ ראש העיר ירושלים

מערכת האתר

קסהון וונדה, מנהל קשרי חוץ של עמותת נאקוץ', מונה לתפקיד יועץ ראש העיר הנכנס של ירושלים, ניר ברקת, לענייני קהילת יוצאי אתיופיה בעיר. וונדה, שהתמודד לתפקיד חבר מועצת העיר ירושלים ברשימת "תצליח" של ברקת, ממלא את תפקידו בהתנדבות וכבר החל לפעול לקידום הנושאים השונים הנוגעים לבני הקהילה בעיר. לדבריו, ראש העיר הצהיר שייתן עדיפות גבוהה לקליטת יוצאי אתיופיה בעיר.

וונדה פועל בשיתוף עם משה שטה, רכז מיזם כריזמה של האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה (תוכנית הפועלת ברחבי הארץ ומסייעת לפעלים חברתיים לקדם נושאים שונים). במסגרת המיזם, תושבי שכונת תלפיות פועלים למען הקמת בית כנסת לעולי אתיופיה בשכונתם.

לדברי וונדה, לצורך קידום ענייני הקהילה יפעל בשלושה מישורים: חינוך, נושא אליו מחויב ראש העיר בכלל, כמו גם בקהילה האתיופית; תעסוקה לכל הגילאים – לבעלי מקצוע, בלתי מקצועיים ואקדמאים; ותרבות ומורשת – הקמת בתי כנסת ליוצאי אתיופיה. לדבריו, כבר ניתנו מענים זמניים לבתי כנסת בשכונת קריית מנחם, קטמונים ח' וט' ונווה יעקב.

"סוף סוף הבינו בירושלים שיש עולים מאתיופיה ולראש העיר יש נכונות לפעול בעניין. 2500 שנה חלמנו להגיע לירושלים, שצריכה להוות דוגמא לכל הערים בנושא הקליטה של הקהילה. אני אהיה אוזן קשבת ואעביר מידע למקבלי ההחלטות בעיר, על מנת שיחד נביא לשילוב מלא של הקהילה האתיופית בחברה הישראלית", הבטיח. כעת יש לראות כיצד ימומשו הצרכים והמטרות בפועל.

וונדה יקבל פנויות בנושאים הקשורים לקידום בני הקהילה בירושלים למייל:kwondie@gmail.com

תאריך יצירה: 15/3/09

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system