חיפוש
Close this search box.

פעילות שיא "מבלים בשלום"- אלימות עד כאן!

מנוחה שאטו, מרכז קשב – פידל

צילומים: אבי אייך

רחוב המסגר מונה מספר לא מבוטל של מועדונים, ביניהם חמישה מועדונים אשר מרבית קהל המבלים בהם הוא בני הקהילה. מדי סוף שבוע אנו עדים למקרי אלימות המתרחשים במתחם המועדונים או בתוך המועדונים עצמם, תופעה אשר פוקדת את אזור הבילוי מזה שנים. ביניהם מקרי אלימות קשים, אשר לעיתים מסתיימים ברצח או בתגרה קשה עם כוחות המשטרה בשטח.

תופעת האלימות היא בעיה אשר אינה פוסחת על אף מועדון. חוסר האונים מול התופעה, אי השקט והקושי במציאת פתרונות היא מציאות אשר מותירה את בעלי המועדונים חסרי ישע. עמותת פידל (במסגרת תוכנית "מבלים בשלום") בשיתוף חמשת המועדונים הבולטים ברחוב ואתר יופי-פורטל הקהילה האתיופית, מפיקים אירוע תחת הכותרת "אלימות-עד כאן"!

האירוע יתקיים במהלך ליל שישי ה- 08620, החל מ-24:00 ובמסגרתו ייקחו חלק אומנים בני הקהילה, אשר יופיעו במהלך הערב בהתנדבות. אתר יופי יסקר ויתעד את האירוע במלואו. האירוע נועד לחיזוק הקשר ולעשייה הדדית עם בעלי המועדונים ולמעשה עם כל גורם הרואה לנכון להיות שותף ולסייע בצמצום מקרי האלימות. האירוע מציין את סוף שנת הפעילות הנוכחית, בתקווה להתחיל בשנה חדשה ופורייה יותר.

במהלך הערב יערכו הופעות,בכניסה למועדונים יחולקו צ'ופרים ויוחתמו עצומות בהם המבלים יתחייבו לפעול נגד האלימות ובסיום הערב יחולקו תעודות הוקרה לאתר, למועדונים ולזמרים.

לפרטים: 03-6391946

הכותבת היא יוזמת ומובילת האירוע, המשמשת כרכזת נוער במרכז קשב –פידל.

בצילומים: פעילות קודמת של פרויקט מבלים בשלום.

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system