עובדים | תעסוקה | כוח אדם

נתניה: יזמים ישראליים ממוצא אתיופי יבקרו באתיופיה ליצירת קשרי יצוא ויבוא

0
0

ישראל תקים באתיופיה דגם של מרכז לטיפוח יזמות עיסקית (מט”י) כפי שפועל בהצלחה בישראל. השגריר האתיופי; הטבות מס יינתנו גם לילידי אתיופיה שחיים במדינות אחרות וכך יכולים בני העדה האתיופית בישראל לנצל מעמדם לקידום עסקים באתיופיה
נתניה: יזמים ישראליים ממוצא אתיופי יבקרו באתיופיה ליצירת קשרי יצוא ויבוא
נתניה: יזמים ישראליים ממוצא אתיופי יבקרו באתיופיה ליצירת קשרי יצוא ויבוא

המרכז לטיפוח יזמות עיסקית (מט”י) נתניה, מנצל את העליה האתיופית כדי לפתח קשרי מסחר עם אתיופיה. בעקבות ביקור של שגריר אתיופיה בישראל, פסחה אסגדו, במוקד יזמות עסקית שמיועד לבני הקהילה האתיופית בישראל במט”י נתניה, הוחלט על הידוק קשרי המסחר בין שתי המדינות.

זמיר ג’גנאו מתאם פעולות המוקד יזמות ארצית ליוצאי אתיופיה סיפר חניכי המרכז ליזמות עיסקית בנתניה שמעו משגריר אתיופיה על הטבות המס, גיוס כספים ועל פתיחת עסקים חדשים באתיופיה וכן על הקשר האפשרי עם משרד המסחר והתעשייה האתיופי.

השגריר האתיופי פסחה אסגדו, ציין, כי הטבות מס ניתנות גם לילידי אתיופיה שחיים במדינות אחרות ובכך למעשה יכולים בני העדה האתיופית בישראל לנצל את מעמדם לקידום עסקים באתיופיה.

השגריר, הודיע, כי ממשלת אתיופיה תעניק עדיפות לעסקים בתחום החקלאות, התיירות והידע הטכנולוגי.

בעקבות הביקור הוחלט לגבש קבוצת יזמים ישראלים שייצאו לאתיופיה כדי לבחון אפשרויות להרחבת קשרי המסחר בין שתי המדינות ולהגביר את היבוא והיצוא בין ישראל ואתיופיה.

קבוצת היזמים, כולם בני העדה האתיופית, שהוכשרו בקורס לפיתוח יזמות עיסקית של מט”י נתניה, ינצלו את היכרותם התרבותית עם אתיופיה לקידום עיסקיהם בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן