חיפוש
Close this search box.

זיוה מקונן-דגו מונתה לתפקיד מנכ"ל האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה

5 בספטמבר 2010

אנו שמחים להודיע על מינויה של זיוה מקונן- דגו למנכ"ל "אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה". זיוה הצטרפה לצוות האגודה בנובמבר 2008 כמנהלת היחידה למעורבות חברתית והינה בעלת ניסיון רב בתחום הפעילות הקהילתית בקרב בני הקהילה ובעלת היכרות רחבה עם גורמים ממשלתיים וציבוריים הפועלים בתוכה.

זיוה עבדה בג'וינט-ישראל במשך 9 שנים כמפתחת של התחום הקהילתי והייתה הדמות המרכזית בפיתוח העבודה עם ההורים באגף חינוך ונוער בארגון זה. במסגרת זו הייתה מופקדת על פיתוח ויישום האפיק הקהילתי. היא הנחתה עשרות קבוצות של הורים ומורים וניהלה את הצוות הקהילתי של התוכנית במסגרת תוכנית "קשרים" בחטיבות הביניים. כמו כן, הנחתה עשרות מגשרים של תוכנית PACT בבתי הספר.

מאז הצטרפותה לאגודה, הניעה זיוה מהלכים רבים של שיתוף פעולה ותיאום בין צוות האגודה לבין גורמים ממשלתיים וקהילתיים ברמה הארצית והמוניציפאלית בתחום הטיפול בנוער בסיכון ובתחום מעורבות ההורים יוצאי אתיופיה בבתי הספר בהם לומדים ילדיהם. ראוי להדגיש את פעילותה הנמרצת של זיוה ליישומו של פרויקט ייחודי לחיזוק מעמדם של הקייסים, אותו פיתחה במהלך לימודיה ב"תהודה"- בית מדרש פלורליסטי למנהיגות יהודית שעל יד מדרשת אורנים ו"קולות".

זיוה היא בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית קהילתית באוניברסיטת בר אילן.

במקביל ללימודיה הייתה חלק מצוות ההקמה של "מרכז מידע לנוער יוצא אתיופיה" בתל-אביב, שהופעל ע"י האגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה. במסגרת זו עסקה באיתור בני נוער יוצא אתיופיה שנפלט ממערכות החינוך והגיע לתל אביב ובמציאת פיתרון הולם לשילובו מחדש במערכת. זיוה הייתה גם שותפה לפיתוח והטמעה של התוכנית "דע מאין באת" של האגף לחינוך ההתיישבותי בפנימיות עליית הנוער.

זיוה מחליפה את דני אדמסו, שכיהן עד כה כמנכ"ל האגודה ומסיים בימים אלה אתעבודתו.

אנו מאחלים לזיוה הצלחה רבה בתפקידה החדש!

בברכת שנה טובה,

שולה מולא

יו"ר האגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system