חיפוש
Close this search box.

השוק – כנס עין השופט לתרבות

אדנה זואודו

בשבת הקרובה יתקיים פסטיבל "השוק" – כנס עין השופט לתרבות. השוק הוא אירוע תרבות עצמאי וראשוני שמאורגן על ידי אנשי ונשות קיבוץ עין השופט שבמועצה האזורית מגידו. האירוע הוא ערב רב של הוצאות ספרים, משוררים, הרכבים שחברו במיוחד לאירוע, מוזיקאים, אמני קומיקס ועוד; שיהפכו את הקיבוץ למקום המייצר תרבות עצמאית ומקורית. האירוע יתקיים בשבת הקרובה (ה- 13/2) ויתחיל בשעה 10:00 ויסתיים בשעה 20:00.

כחלק מהרצון לחבר את האומנות למקום, חלק מהאמנים והמשתתפים הגיעו לקיבוץ במהלך השבועיים האחרונים, להכין את הפרויקטים, או לפתחם בזמן שהותם במקום ובחברת אנשי המקום.

איך הגעתי לשם? אני משתתף בפסטיבל כצלע בהרכב של שלושה, ליצירת וידיאו ארט על החברה ותרבות בישראל, במסגרת כתב העת הכיוון מזרח/ זאת יחד עם החבר אלון לוי (קולנוען-במאי) והחברה ענת זכריה (משוררת). כפי שחברי הקיבוץ נוהגים לכנות כל אחד ואחת במרחב שלהם – חבר, חברה, חברים. במסגרת הפרויקט הגענו ביום רביעי האחרון לעין השופט ואנו מצלמים את חברי הקיבוץ מקריאים טקסטים שונים במקומות העבודה שלהם. הטקסטים נעים בין ביאליק, הפניה בדרכון הישראלי (בקשת ההגנה והעזרה), קלקידן מששה (וזו רשימה חלקית ביותר). המייצגים את החברה והתרבות בישראל ב-100 השנים האחרונות.

האירוע יהיה ערב רב אומנותי וחוויתי והוא פותח חינם לקהל הרחב. אז צפונה! מטיבי הלכת

· אתר האירוע – http://www.shook-einhashofet.com/

· מפת ההגעה (בקצה התחתון של הדף) – http://www.shook-einhashofet.com/

 

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system