חיפוש
Close this search box.

הוגש כתב אישום נגד השוטר שירה בסלומון טקה ז"ל!

בהודעת מח"ש נמסר כי: "המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד קצין משטרה בגין גרימת מותו ברשלנות של סלומון טקה ז"ל בקריית חיים ביוני 2019. ההחלטה התקבלה לאחר בחינה מעמיקה של חומר הראיות, שקלול מכלול נסיבות האירוע והטענות שנשמעו בהליך השימוע בעניינים אלה ואחרים. הודעה על כך נמסרה לבאי כוחם של משפחת טקה ז"ל. בכתב האישום, שהוגש ע"י עוה"ד רונן יצחק וליאת יונניאן, נאמר כי קצין המשטרה גרם ברשלנות למותו של טקה ז"ל."
אגודת יהודי אתיופיה סבורה כי נסיבות העניין הצדיקו את העמדתו לדין של השוטר היורה בעבירה החמורה יותר של המתה בקלות דעת. יחד עם זאת, לא נעלם מעינינו כי גם החלטה זו הינה בגדר החלטה תקדימית. אין ואסור שיהיה מקום במשטרת ישראל לשוטרים אשר אינם מבצעים את תפקידם כראוי ומביאים להרג של אזרחים לשווא. כל שנותר כעת הוא לקוות למיצוי הדין עם הנאשם. אנו מחזקים את הפעילים וכל מי שלקח חלק במחאה שהחלה בינואר בעקבות הריגתו של יהודה ביאדגה ז"ל על ידי שוטר והתעצמה עקב מותו של סלומון ז"ל ואת כל מי שלוקח חלק במאבק כנגד אלימות שוטרים. לקריאת כתב האישום המלא הקליקו כאן

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system