חיפוש
Close this search box.

דבר המערכת

קוראים יקרים! האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה גאה להציג בפניכם את מגזין קו האופק – המהדורה ה-30 – שיצא לאור לאחרונה בשפה האנגלית.

המגזין מציג בפני שוחרי הקהילה וקהל הקוראים בשפה האנגלית, תמונת מצב עכשווית על חיי הקהילה בארץ, מנקודת מבט שאיננה ממסדית. לאור האתגרים והקשיים עימם מתמודדים בני הקהילה והתעלמותם של מוסדות המדינה ממצוקותיהם, דוגמת אי מימושה של תוכנית החומש על ידי ממשלת ישראל ומצבם העגום של עולים חדשים הנתונים לחסדיהם של משרד הקליטה והסוכנות היהודית במרכז הקליטה בית אלפא, אנו רואים בכך חשיבות רבה.

ברצוננו לציין את הכותבים במגזין, בני הקהילה שעושים את מלאכתם בהתנדבות, וביניהם: מברטו מששה, רחל-גידי יאסו, שרה עלמו, גדי מלקו, אבי מספין וחברי מערכת נוספים, אשר פועלים עימנו בשיתוף פעולה ארוך ומתמשך. ברצוננו להודות גם לצלם בני וודו, שבחרנו בצילום שלו לשער המגזין.

בגיליון זה, חשוב לנו לציין במיוחד את פועלם של אנשים מדהימים אשר פעלו בהתנדבות מלאה וסייעו בתרגום ועריכת כתבות המגזין לאנגלית. מלאכה אליה הציעו את עצמם ועמלו עליה ארוכות ואף בשעות לא שגרתיות. נתינתם המרגשת היא עדות חיה לאהדה הרבה ולדאגה העמוקה של רבים למצבם של בני הקהילה ולמצוקותיהם. אנו רוצים לציין במיוחד את הגב' רחל בקר, מישל שבתאי, בנימין פרחיה, גיל שבתאי, עמית ברקן, ניב כהן ושרה הלפר. ולומר להם: תודה רבה!

המגזין שלפניכם מורכב מסדרת כתבות חדשות לצד כתבות מתורגמות משלושת המגזינים האחרונים של קו האופק בהוצאת האגודה. בגרסה המקוונת, המוצעת לכם כאן, מופיעים הטקסטים בעברית, לצד הקצבים באנגלית, כפי שהופיעו במגזין המודפס.

לעיונכם ולהנאתכם!

קבצים מצורפים

p. 2

שער

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system