חיפוש
Close this search box.

בני נוער נגד אלימות

הודעה לעיתונות 19.9.2006

צעקה נגד אלימות

מפגש ארצי של בני נוער יוצא אתיופיה

בני נוער יוצא אתיופיה החליטו להתאגד ולהתמודד עם תופעת האלימות וההתאבדויות בקרב בני גילם בקהילה. ביום רביעי 20.9.06 יתקיים כנס יזום של הנערים, במתנ"ס קריית-משה ברח' גבריאלוב 2, רחובות בין השעות 17:00-21:00.

בחודשים האחרונים, מתחת לפני השטח, במועדוניות ובמקומות מפגש חברתיים, התכנסו נערים יוצא אתיופיה ודיברו בכאב על ריבויי האלימות וההתאבדויות שהשתקפו בתקשורת והחליטו לא לשתוק. הנערים, בשיתוף "אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה", יוזמים הקמת קבוצות התארגנות של נערים כלל ארצית. הקבוצות ייקחו אחריות על עצמם, יבנו מנהיגות צעירה , יעסקו בהסברה נגד אלימות ויבנו שתוף פעולה עם המוסדות השלטוניים.

"אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה פעילה מאוד בערים שיש בהם ריכוז גבוה של יוצאי אתיופיה", אומר מנכ"ל האגודה דני אדמסו, "בעבודה הרציפה שלנו עם הנערים באותם ערים, ראינו שיש נכונות גבוהה של הנערים להפסיק את התגברות הפשיעה, הסמים וההתאבדויות שהשתקפו בתקשורת ובשטח". האגודה, יחד עם הנערים, החליטה למסד את ההתגייסות נגד האלימות. לאחר הכנס יבנו מסגרות ויפעלו בכל השטח"

"אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה" מקדמת את תהליך קליטתה והשתלבותה של קהילת יהודי אתיופיה בחברה הישראלית. עיקר העבודה של האגודה היא פעילות אדבוקסי (סנגור/שדולה) לשיפור וקידום מדיניות בנושאי החינוך, התעסוקה, נוער ודיור של יוצאי אתיופיה בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל: אבי מספין – דובר אגודה ישראלית למען יהודי אתיופיה

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system