לחברת מי אביבים דרושים/ות עובדים למשרות הבאות

16 בדצמבר 2015
אפשרויות תעסוקה - לפרסום מודעות, יש לשלוח הודעה לכתובת: contact@iaej.co.il
  1. בקר מים, ביוב ותיעול 

    תיאור התפקיד

    מעקב ובקרה אחר אספקת המים בלחץ ובכמות תקינים בכל שעות היממה, במערכת ממוחשבת ובאמצעים אחרים, תקינות תשתיות המים והביוב בעיר (צנרת, מערכות, מתקנים).

    ניתוב הודעות בדבר תקלות שבר במתקני המים לאחראים על הביצוע לאורך כל שעות היממה.

    טיפול בהודעות המגיעות  מהמוקד העירוני, מצרכנים ומגורמים אחרים בנושאי מפגעים ותקלות בתחום המים והביוב והטיפול בהן.

    הפעלה ביצועית של כל עבודות האגף לאחר שעות העבודה הסדירות הכוללת ניתוב קבלנים, עבודה מול מערכת אחזקה (פתיחת וסגירת תקלות), הזעקת כוננים ותורנים, עדכון מנהלים, הזמנת משטרה, חברת חשמל, בזק וגורמי חוץ נוספים.

    סיוע במעקב שוטף בזמן אמת אחר עבודות האחזקה וביצועיה.

    תיאום עם גורמי פנים וחוץ ככל הקשור לעבודות אחזקה בשטח.

    מילוי מטלות נוספות על פי הוראת הממונה, במסגרת התפקיד.

     

    דרישות התפקיד:

    ניסיון ניהולי ו/או פיקודי – יתרון.

    ניסיון בעבודה בחדר בקרה ו/או חמ"ל אזרחי/צבאי – יתרון משמעותי.

    לפחות 3 שנות ניסיון בתחום.

    סטודנט ו/או בוגר לימודי הנדסאות/טכנאות במגמות הידראוליקה או מכונות או בנין.

    יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתפעול מערכות מידע.

    עברית ברמת שפת אם. עדיפות לדוברי אנגלית, רוסית, ערבית, או אמהרית.

    כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.

    כושר ניהול משא ומתן עם מוסדות ויחידות.

    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    יכולת עבודה בצוות.

    אסרטיביות

    יכולת עמידה בלחצים, ובריבוי משימות

    חריצות ומוטיבציה.

    נכונות לעבודה במשמרות – איוש התקן נמשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כולל שבתות וחגים.

     

     

    עוזר בכיר למהנדס אזור       

    תיאור התפקיד

    סיוע למהנדס האזור בביצוע תיקוני אחזקת שבר ואחזקה מונעת ברשת המים הביוב והתיעול עליו מופקד באזור

    אבחון וקביעת הטיפול הנדרש לתיקון השבר ברשת המים הביוב והתיעול

    פיקוח על ביצוע התיקון ע"פ פקודת העבודה ע"י קבלנים ואו צוותי עבודה פנימיים, בהתאמה להנחיות

    בדיקה ואישור ממוחשב של כתב כמויות שהינם בסיס לחשבון

    תיאום וקשר עם גורמי פנים וחוץ לקידום ביצוע העבודה

    מילוי מטלות נוספות ע"פ הוראות הממונה במסגרת התפקיד

    כפיפות למנהל /מהנדס האזור ומנהל מחלקה.

     

    דרישות התפקיד:

    מהנדס מים וביוב ו/או מהנדס אזרחי, ורישום בפנקס המהנדסים, או סיום בה"ס מוכר לטכנאים ולהנדסאים במגמת בנין ורישום בפנקס הטכנאים או ההנדסאים.

    ניסיון של 3 שנים לפחות בפיקוח על עבודות בתחום התשתיות העירוניות.

    ידע והבנה בקריאת מפות ומפרטים טכניים.

    כושר לפקח ולבקר עבודה מקצועית בתחום העיסוק

    ידע וניסיון בבדיקת כמויות וחשבונות

    הכרת מערכות ממוחשבות בתחום העיסוק וניסיון בשימוש בהן

    כושר ניהול מו"מ עם קבלנים

    כושר הבעה בכתב ובע"פ

    ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת שפה טכנית – חובה.

    יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

    עבודה במשרה מלאה, ימים א-ה. נכונות לשעות נוספות-חובה.

    נכונות עבודה בשעות בלתי רגילות, שבתות וחגים.

    נכונות לביצוע כונניות עם אפשרות הגעה לעבודה בתוך חצי שעה מרגע קבלת הקריאה

     

     

    מנהל אזורי בכיר על קבלנים   

    תיאור התפקיד:

    אחריות לתכנון ולביצוע עבודות תחזוקת הצנרת, החלפה והתקנה של מדי מים באזור עליו הוא מופקד.

    מתן פתרונות לבעיות המתעוררות במהלך החלפות, התקנות והפרדות של מדי מים.

    מעקב שוטף על ביצוע הבירורים החריגים אחרי קריאה,  לפני משלוח חיוב ללקוח, ומעקב וטיפול בפניות לקוח לאחר החיוב.

    ניהול ופיקוח על עבודות קבלנים, בדיקה ואישור הביצוע ואישור החשבונות.

    קשר ותיאום עם גורמי פנים וחוץ לקידום ביצוע העבודות.

    ארגון והדרכת צוותי הקבלנים בהתאמה להנחיות.

    ייזום וביצוע שיפורים טכניים ומנהליים, לרבות הכנסה והטמעה של מערכות ממוחשבות.

    מילוי מטלות נוספות במסגרת התפקיד עפ"י הוראות הממונה.

     

    דרישות המשרה:

    בוגר לימודי הנדסת/הנדסאות/טכנאות  מכונות/ מים/הידראוליקה/תעשיה וניהול  (רישום בפנקס המהנדסים הנדסאים/ טכנאים).

    ניסיון של שנתיים במערכות מים ושרברבות.

    ניסיון בעבודות פיקוח.

    ידע וניסיון בתפעול מערכות מידע ותוכנות  Office.

    נכונות לעבודה מאומצת ובשעות נוספות.

    ידיעת השפה העברית על בוריה, בע"פ ובכתב.

    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.

    רישיון נהיגה – חובה .

     

     

    נציגת שירות פניות הציבור    

    תיאור תפקיד:

    מענה כולל ללקוחות החברה בכל תחומי הפעילות באמצעות כל דרכי הקשר בהם הלקוח יכול לפנות לחברה (אינטרנט, פקסים, מיילים, או פניות שלא נפתרו בקו ראשון במרכז הטלפוני או פרונטאלי).

    היחידה היא  יחידה עורפית המטפלת בפניות מורכבות ו/או מענה אינטגרטיבי לבקשות הלקוחות בתחומי העיסוק של החברה (מענה לבעיית חיוב, אגרות, רישוי, תפעול וכספים).

    התנהלות עם מוקדי השירות החיצוניים של החברה (מוקד טלפוני ומרכז קבלת קהל) ומתן תמיכה לנציגי השירות במענה ללקוחות.

    פתיחת פקודות עבודה ותיאום ביקורות שטח מול לקוחות

    סידור עבודה יומי למנהל ביקורות שטח כללי אזורי.

    בקרה על ביקורות השטח ועמידה בקשר עם הלקוחות שעברו ביקורות שטח.

    עבודה בסביבת מרובת משימות, מול מחלקות משיקות בחברה.

    הפקת דוחות, עמידה בזמני תקן למענה כפי שנדרשים על ידי רשות המים

    עבודה תחת תהליכי עבודה מוסדרים ושיטתיים

    עבודה בסביבת עבודה של "אופן ספייס".

    ביצוע סקרי שביעות רצון ללקוחות.

    מתן המענה באמצעות מערכת המכתבים ממוחשבת ובאמצעות מערכות מידע ייעודיות של החברה.

    כפיפות לסגנית מנהלת מחלקת השירות ופניות הציבור של מי אביבים.

     

    דרישות התפקיד:

    12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה.

    תודעת שירות וייצוגיות.

    ניסיון קודם במתן שירות טלפוני ו/או פרונטאלי ו/או BECK OFFICE.

    היכרות עם תוכנות Office. לפחות 2 שנות ניסיון – יתרון.

    כושר הבעה בע"פ ובכתב – חובה.

    עברית ברמת שפת אם.

    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

    אחריות וזריזות.

    מגורים בתל אביב והסביבה.

    משרה מלאה, ימים א-ה.

     

     

    השכר למשרות הנ"ל הוא ע"פ הנהוג בסקטור הציבורי, ואינדיבידואלי לכל מועמד בהתאם לנתוניו האישיים.

    ליצירת קשר:

    טלפון: 03-7736106   מייל: shukry_y@mei-avivim.co.il

     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים