חיפוש
Close this search box.

דבר המערכת

מאת : מורן פלד-

את תחילתה של כל שנה אזרחית נוהגים לראות כהתחלה חדשה, שצופנת בחובה תקווה ואופטימיות. כך הוא הדבר בנוגע למשברים שבהם מצויה המדינה כולה וכך גם בנוגע לקהילת יוצאי אתיופיה. אלא שבכל תחילת שנה קיימת גם הנטייה לשכוח את כל הבעיות שלא באו לפתרונן ואת אלה שמצבן הלך והחמיר.

לכן משמש קו האופק הנוכחי תזכורת, לכל מי שיש לו נטייה לשכוח, שקיימים תחומים רבים שקיים סיכוי טוב שבשנת 2004 מצבם ילך ויחמיר. בין היתר עוסק המגזין בעלייה הצפויה מאתיופיה ובמציאות שאינה מאפשרת לעולים החדשים לרכוש דירות ולהשתלב, בתופעה הולכת וגדלה של נוער בסיכון, בהתחמקות הממשלה ממילוי התחייבותה כלפי הפרויקט הלאומי ובקשיים העומדים בפני סטודנטים יוצאי הקהילה הבאים לחפש פרנסה.

הדיונים על התקציב לשנת 2004, המתנהלים בשיטה של מחטפים פוליטיים, דאגה למגזרים מקורבים, פגיעה בוטה בשכבות החלשות מראים עד כמה צריך כל מגזר להלחם על זכויותיו, על מנת לא שלא יהיה מקוצץ ומושלך מסדר היום הציבורי. לכן אסור לנו 'להירדם בשמירה' במאבק למען קליטה והשתלבות טובים יותר של קהילת יוצאי אתיופיה.

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system