חיפוש
Close this search box.

תנועת הסולידאריות: המוכתר מזמין

מערכת האתר

המוכתר, דמות צבעונית ויוצאת דופן באופן מיוחד בעולם המוסיקה הישראלי והעולמי, ובחיים בכלל, מגיע לסיבוב הופעות בארץ לרגל השקת אלבומו החדש "דרך כל בשר" ומעוניין לתרום את חלקו הקט בשילוב הקהילה בישראל. השימוש על אחריות המשתמש בלבד!!!

במופע ובדיסק החדש הוא משלב חמישה שירים תימניים שורשיים. סבו היה חזן. כדמות שוליים הוא ער מאוד לתופעות דיכוי ואפליה: "אני לא חי בארץ ובכל ביקור שאני מגיע לכאן, אני מסתכל בעיתונות ומזועזע שזה נמשך. לפעמים זה מגיע לתקשורת הבינלאומית, זה הרי לא סיפור חדש".

"האמת היא כשהאתיופים עלו לארץ במבצע הראשון, הייתי בחור צעיר וארגנתי יחד עם כמה חברים הפגנה בירושלים נגד הגזענות. אבל אף אחד לא שמע עליה, לא היה לה כיסוי תקשורתי. היום אני שמח לתרום את חלקי ומזמין למופע בחצי מחיר".

ביום רביעי ה26 לחודש, וביום חמישי ה27 לחודש ייתן המוכתר את שתי ההופעות האחרונות שלו בסיבוב ההופעות הנוכחי בישראל. תיתכן הופעת הפתעה בשדרות או לידה (קיבוץ ניר עם) באזור עוטף עזה. לאחר מכן המוכתר יחזור לברלין לעבודה עם ההרכב "מדונה אבבא".

בני הקהילה יוכלו ליהנות מהמופעים בעלות של 20 שקלים למופע. "באזור התחנה המרכזית יש בית קפה של הקהילה האתיופית", מספר גלעד פיליפ בן דוד, הלוא הוא המוכתר, "אז חשבתי לשים שם כמה פליירים על ההופעה,אבל ארז (מירנץ, המפיק) הציע לי ליצור קשר עם האתר. אם זה יעשה טוב למישהו, אני אשמח".

עוד על המוכתר: http://www.habama.co.il/Pages/Description.aspx?ArticleId=6507&Subj=3&Area=1

 

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system