חיפוש
Close this search box.

יש לה סטייל – אריקה באדו מגיעה לישראל

מערכת האתר

אריקה באדו, זמרת ה-R&B, סול והיפ הופ מגיעה להופעה בישראל. ההופעה תתקיים ב- 2 בפברואר בשעה 21:00 בביתן 1, במרכז הירידים, גני התערוכה תל אביב. באדו משלבת בשירתה אלמנטים של ג'אז, סול והיפ הופ, ועומדת לקראת צאת אלבומה החדש, "New Amerykah", יחד עם להקה מלאה, בהרכב של 8 מוסיקאים – נגנים וזמרות ליווי.

מילות השירים של באדו מציגות השקפה חברתית מזווית ראיה אישית. ב-2003 היא הקימה את הפרויקט Development (B.L.I.N.D) Beautiful Love Incorporated Non Profit שבמרכזו עומדת הסיסמה "האהבה עיוורת". מטרת הפרויקט ליצור שינוי תרבותי בדרום דאלאס, על ידי פיתוח כלכלי, אמנותי ותרבותי. במסגרת הפרויקט שופץ בניין תיאטרון ישן בדרום דאלאס, והוסב למרכז הופעות, שנועד לספק מסגרת לבני נוער דרך מוזיקה, ריקוד ואומנויות במה. באדו הזמינה אמנים ותורמים רבים לתרום לפרויקט ולהפיץ מסר של תקווה וכבוד עצמי לילדי השכונות בדאלאס.

הזמרת, שמאופיינת בסגנון לבוש ייחודי ובולט, מזוהה בזכות הכובעים הגדולים והססגוניים שהיא נוהגת לחבוש, שהפכו לסימן ההיכר שלה. סגנון השירה מלא הרגש שלה גרם להשוואת בינה לבין הזמרת בילי הולידיי. אלבומה הראשון, באדויזם, זכה באלבום פלטינה משולש וזכה עם השיר "On & On" בפרס הגראמי. באדו, הופיעה בקליפים רבים והסרטים: האחים בלוז 2000, תקנות בית השיכר, the music dies , BeforeHouse of D ו- Dave Chappelle's Block Partyובהופעת אורח בסיטקום "Girlfriends"

לפני עלייתה של באדו לבמה, יופיעו זמרת הסול קרולינה, והמפיקים סאבו וקותי במופע חדש ומיוחד שהוכן לקראת הערב הזה. בנוסף, יופיע זמר הסול והגרוב מומי לוי, שיחממו את הקהל לטמפרטורת הFאנק הנכונה. המופע של סאבו וקותי וקרולינה הוא שילוב בין עיבודים חדשים לחומרים מהרפרטואר של קרולינה, בשיתוף עם סאבו (MPC) וקותי (קלידים ואפקטים), וכן קטעים נבחרים מהאלבום החדש של קותי Kutiman, שיצא למכירה בשבועות האחרונים. אחריהם יופיע מומי לוי, האיש שהיה שם לפני מהפכת ההיפהופ הגדולה, ומקדם את מוזיקת ה-R&B, הסול והיפ הופ בישראל.

"אריקה באדו היא אחת הזמרות הטובות ביותר שפועלות היום", אומרת דליה מלכו, שמדגישה כי היא אינה מעריצה, אלא פשוט אוהבת את שיריה של הזמרת. "העצומות הווקליות האדירות שלה כוללים אותה ברשימה אחת יחד עם זמרות גדולות אחרות כמו ארתה פרנקלין, שקאקה קאן וויטני יוסטון. השירים שלה הוא מיקס בין ג'אז ל-;RNB מוסיקה שגם צעירים וגם מבוגרים יכולים להתחבר אליה.באדו היא זמרת שמושכת את העין במראה החיצוני שלה, היא מאוד ארצית ומיוחדת. נראה שהיא מחוברת לשורשים שלה. השירים לא ימאסו עלי אף פעם סוג של קלאסיקה יחד עם חדשנות. הם עוסקים בחיי היום יום, אהבות, משברי חיים ותקוות, והאמירה יוצרת הזדהות".

אריקה באדו נולדה בדאלאס, טקסס בשנת 1972 לאם חד הורית. אימה הייתה שחקנית תיאטרון וטיפחה מגיל צעיר את כשרון המשחק של ילדיה. באדו הצטרפה להופעות של אמה בתיאטרון בדאלאס כבר בגיל ארבע, לפני שהיתה בת עשר כבר כתבה מוסיקה, ובגיל 14 הופיעה בתחנת הרדיו המקומית באלתורי ראפ. אחרי שסיימה את בית הספר, המשיכה באדו ללימודי תיאטרון בקולג' ועזבה מתוך בחירה להתרכז במוזיקה, היא עבדה בעבודות זמניות כמלצרית וסדרנית במועדון סטנד אפ, ובין השאר לימדה ילדים דרמה וריקוד במרכז התרבותי בדאלאס, לשם חזרה מאוחר יותר כדוגמא לבני נוער, והוכיחה שעם רצון וכשרון – הכל אפשרי.

אריקה באדו, דיסקוגרפיה:

· Baduizm 1997

· Live 1997

· Mama's Gun 2000

· World Wide Underground 2003

כרטיסים מוזלים ניתן להשיג ב: Rootstock.co.il במכירה מוקדמת, של 199 ₪. 054.4782732

עוד על אריקה באדו:

http://www.badu.co.il/

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A7%D7%94_%D7%91%D7%90%D7%93%D7%95

http://www.erykahbadu.com/

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system