חיפוש
Close this search box.

תגובת "האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה" ל "דו"ח אונו 2009"

אבי מספין, סמנכ"ל האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה: "הדעות הקדומות שיש למעסיקים, ביחס לאוכלוסיות שהופיעו במחקר, ובכללן יוצאי אתיופיה, מוטעות מן היסוד ואינן משקפות את המציאות. רבים מהאקדמאים יוצאי אתיופיה גדלו והתחנכו בארץ ואינם שונים בכישוריהם והשכלתם, מעמיתיהם בני גילם. כל חטאם הוא שהם בעלי חזות שונה שאינה מעידה על יכולותיהם האמיתיות".

"המחקר הנוכחי מחזק את מה שהאגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה זועקת לגביו מזה שנים ונותן משנה תוקף לתחושות הדחייה שחשים רבים מהאקדמאים יוצאי אתיופיה, בבואם להתמודד על משרות שהם ראויים להן. לצערנו זוהי תחושת דחייה שעשויה לחלחל גם לאחיהם הצעירים מהם".

"שוק התעסוקה ובראשם השירות הציבורי, חייב לפתוח את שעריו עבור קבוצות אלו ולעודדן להשתלב בשוק התעסוקה במשרות ההולמות את כישוריהן. גם על המגזר העסקי להיות מעורב יותר בקידום יעדים לאומיים, לא רק באמצעות תרומות כספיות, אלא חשוב מכך, באמצעות שילוב מועסקים מקבוצות שונות בכל הדרגים. אנו מוכרחים להבין שקבוצות אלו אינן חסרות בכישורים, אלא חסרות בקשרים", דברי מספין.

דוח אונו – תעסוקת אקדמאיים יוצאי אתיופיה

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system