חיפוש
Close this search box.

עברה בקריאה טרומית הצעת החוק "חג הסיגד"

30.01.2008

הודעה לעיתונות

עברה בקריאה טרומית הצעת החוק "חג הסיגד"

לפני מספר דקות הצביעו פה אחד כל חברי הכנסת, קואליציה ואופוזיציה שנכחו במליאה, בעד ההצעה

האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה: "זוהי הכרה משמעותית של המדינה ואזרחיה בתרומה הרוחנית של יוצאי אתיופיה לחברה הישראלית"

בהצבעה שהתקיימה במליאת הכנסת לפני מספר דקות, תמכו כל חברי הכנסת במליאה, 54 במספר, בהצעת החוק "חג הסיגד" חגם של יוצאי אתיופיה. ההצעה שהובילו חברי הכנסת אורי אריאל ויעקב מרגי קיבלה את תמיכתה של הממשלה והיא תועבר לדיונה של ועדת החינוך, התרבות והספורט.

באגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה שמובילים זה מספר חודשים יוזמה זו שמטרתה להרחיב את "חג הסיגד", חג התפילה והכיסופים של יהודי אתיופיה, לכלל ישראל, בירכו על ההכרה המשמעותית של כנסת ישראל, בתרומה הרוחנית של יהודי אתיופיה לחברה הישראלית.

אבי מספין, דובר האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה: "חג הסיגד הווה עבור יוצאי אתיופיה, במשך דורות, אחד העוגנים המשמעותיים שבאמצעותו שמרו יהודי אתיופיה עם יהדותם ובזכות שמירת החג באדיקות זכו לעלות ארצה".

"גם בארץ אנחנו ממשיכים לציין חג זה קרוב לשלושה עשורים, עד שכל יהודי התפוצות יזכו לעלות גם כן. חג הסיגד הינו תרומה דתית וחברתית נוספת של יוצאי אתיופיה עבור העם בו אנו נמנים",דברי מספין.

לפרטים:

אבי מספין

דובר-02-6789673 שלוחה 109

Welcome!

We at the AEJ surveyed hundreds of civic initiatives and then developed a search engine sorted by category, language, region and other helpful areas.

If you require assistance during the war, you will likely discover relevant information and details within AEJ’s system