שתף קטע נבחר

האם נרצחה והוסתרה במרפסת, ילדיה שהו בבית

בסביבות 5 לפנות בוקר הזעיקו בני משפחתה את המשטרה ומד"א, לאחר שגילו את הגופה ועליה סימני אלימות קשים במרפסת הדירה. במשטרה חושדים כי האשה נרצחה בחניקה לפני מספר ימים. שכנה סיפרה כי בן הזוג של הנרצחת טען כי היא בצימר, ומשם לכאורה שלח לילדיה מסרונים בשמה. חשוד נעצר

ארבעה ילדים שהו בדירה, ובמרפסת - גופת אמם: גופת אשה גרושה כבת 40 נמצאה הבוקר (יום ג') במרפסת דירה בירושלים, ועליה סימני אלימות קשים. המשטרה עצרה את בן-זוגה בחשד שרצח אותה בחניקה כבר לפני מספר ימים. הגופה הוסתרה במרפסת, וילדיה המשיכו לחיות כרגיל ולא הבחינו בדבר.  

 

 

שכנה של הנרצחת סיפרה ל-ynet כי בן הזוג של האשה אמר לילדיה בסוף השבוע שעבר כי הוא נוסע עמה לצימר, ומשם לכאורה שלח להם מסרונים בשמה - למרות שכבר לא הייתה בין החיים. ביום ראשון הרגישה הבת הבכורה, חיילת הצבא, כי משהו אינו כשורה לאחר שהיא ואחיה התקשרו לאם והיא לא ענתה, ובמקום זאת הם קיבלו מסרונים. 

 

בסביבות 5 לפנות בוקר גילה אחד מבני המשפחה את הגופה. לדירה, ברחוב שלמה דוגה, הוזעקו צוותי מד"א ומשטרה. המשטרה תחקור את ארבעת ילדיה ששהו בבית בימים האחרונים - הגדולה בצבא והקטן בן 8. "הילדים הרגישו שמשהו לא בסדר", אמרה השכנה, "הם חשבו שהיא בצימר. אני לא מבינה איך הוא עשה לה את זה. איך סגר אותה במרפסת? אני לא קולטת איך הילדים לא ידעו, לא הריחו. איך עליתי וירדתי במדרגות והיא הייתה שמה לידי". 

 

אריה משה, אחד השכנים, סיפר אף הוא כי "בן הזוג אמר לילדים שהוא נוסע לסוף שבוע לצימר, אך לא חזר". עדי ראייה סיפרו ל-ynet שבזמן שהגיעו כוחות משטרה לדירה, מיהרו השוטרים להוציא את בני המשפחה מהבית ובתוכם הילדים, "הם לא ידעו שאמא שלהם שם", אמרו השכנים. דובר מד"א ירושלים, דני רוטנברג, סיפר כי "פרמדיקים של מד"א הוזעקו לדירה על-ידי המשטרה ומצאו אשה בשנות ה-40 לחייה ללא רוח חיים, שקיים חשד כי לא מדובר במוות טבעי אלא תוצאה של אירוע פלילי".


מדרגות לגיהינום. הבניין שבו התרחשה הזוועה (צילום: נועם מושקוביץ) 

 

הנרצחת ובן-זוגה - תושב אזור ירושלים - היו בקשר במשך כמה חודשים. הוא נהג לישון בביתה מדי פעם. 

 

שלשום נרצחה בבאר שבע לודמילה אזרוב, בת 41, בידי בעלה לשעבר בבאר שבע. כעבור זמן קצר זינק מחלון הקומה הרביעית הגרוש, זכאי חיזגילוב, בן 44, שמת מפצעיו כעבור זמן קצר. הבעל לשעבר ישב 20 חודשים בכלא בגין אלימות במשפחה משנת 2006, ומאז לא נרשמו אירועי אלימות נוספים.

 

לפני כשבועיים נרצחה תמר לב, בת 32 מערד. שעה קלה לאחר מכן נעצר הבעל, ראובן פינטו, והודה שירה בה למוות. בנו חשוד אף הוא במעורבות ברצח, אם כי לא בביצוע המעשה עצמו. לשכת התביעות של המשטרה הגישה כתב אישום נגד הבעל, בן 52, ולצדו בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין מעשי אלימות כלפי אשתו. בבית המשפט הוחלט לשחרר את פינטו למעצר בית בעיר אחרת, ומאוחר יותר הומתקו תנאי שחרורו והוא שב בחזרה לעירו, ערד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דלת הבית שבו נמצאה הגופה
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים